nedjelja, 3. prosinca 2017.

UDATA SAM, DVOJE DJECE, MUŽ OD KAKO SE RODILO DRUGO DIJETE NE PRESTAJE....

Posted by arsenal on prosinca 03, 2017 | No comments

Udata sam, dvoje dece, muž od kako se rodilo drugo dete ne prestaje da pije, postao je pravi alkoholičar, misli da sam ga prevarila i da to dete nije njegovo. Ja ne mogu da radim jer brinem o deci i kući, a muž samo pije, jede, spava i svadja se.



Jedino što nas njegova majka izdržava sa 200evra, malo je i ja sam se krenula mnogo zaduživati u prodavnici, dug nam je i do 10.000 din. Gazda prodavnice je toliko bio besan da je došao ispred kuće da se svadja



sreća muž nije bio tu a deca su se igrala u kuću pa sam ja gazdu u garažu odvela i tamo bila jako nepristojna kada sam mu se nabacivala. Naravno to nije bilo dovoljno, on je nastavio da me iskorišćava a ja ne znam šta ću drugo, osećam se prljavo al para nemam a mora nešto da se jede.

0 komentari:

Objavi komentar