utorak, 5. prosinca 2017.

RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA U JEDNOJ BOLNICI, A PLATE SU MINIMALNE...

Posted by arsenal on prosinca 05, 2017 | No comments

Radim kao medicinska sestra u jednoj bolnici već godinama i naše plate su mizerno male. Isključivo zbog toga smo moje kolege i ja prinuđeni da budemo neljubazni prema pacijentima i njihovim bližnjim sve dok nas oni ne počaste. 10-20 eura dnevno je minimalno da nam dadnu ukoliko žele neku normalnu uslugu, da ih ne vrijme presvučemo i tako to.



Ni doktori nisu ništa bolji od nas, ali oni su druga priča. Danas sam vidjela kako kćerka jednoj našoj pacijentkinji ostavlja 100 eura, po 10 i 20 eura da ima da nas medicinare može počastiti. Malo prije sam bila u viziti i iskoristila sam priliku dok je ta pacijentkinja spavala, te sam joj uzela 50 eura. Nije da se ponosim tim, ali morala sam jer mi 50 eura treba da kćerki kupim novi parfem koja mi već danima probija glavu da joj treba taj neki novi parfem.



Realno ne peče ma baš nešto savjets jer ionako će sve te eure da podijeli mojim kolegicama i meni. Gledati ću na nju idućih par dana malo više i nadoknaditi ću joj to što sam uzela od nje. Ugavnom najradije bih da imamo plate po 1.000 eura, koliko realno i zaslužujemo, ali kada o nama ne brine država, na žalost moramo da brinemo o samo o sebi.

0 komentari:

Objavi komentar