utorak, 5. prosinca 2017.

MOJA SUPRUGA JE IMALA PROSLAVU U PREDUZEĆU I KAKO JE REKLA NIJE MOGLA DA SE IZVUČE JER JE TREBALA...

Posted by arsenal on prosinca 05, 2017 | No comments

Moja supruga je imala proslavu u preduzeći i kako je rekla nije mogla da se izvuče jer je trebala dobiti nagradu za najboljeg radnika. Ostao sam u stanu sam sa blizancima od 6 mjeseci, a ona je rekla da će doći čim prije.



Prolazili su sati, a nje nije bilo, u jedan posle pola noći zvoni mi mobitel, ona kaže da se napila i da nije u stanju da vozi i da će prenoćiti u hotelu gdje je bilo veselje, izvinula se i poželjela mi laku noć, međutim… Bila je zaista pijana, toliko pijana da nije prekinula vezu, a onda se čulo



KO ĆE PRVI, DIREKTOR ILI ŠEF, ILI ĆETE OBOJICA ZAJEDNO DA UĐETE i onako droljasto se nasmijala. Nisam mogao dalje slušati bacio sam mobitel. Od muke sam zaplakao, a onda se čulo kucanje na vratima, ona trijezna i nasmijana mi reče ŠAŠAVKO JESILI POMISLIO DA SAM NEVALJALA I DA TE VARAM. Kako sam se obradovao, inače ne volim šale na moj račun, ali ovaj put mi je bilo drago što je sve bilo šala.

0 komentari:

Objavi komentar