ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

Udala sam se sa 30 godina, nevinost izgubila sa 16 i bila sa ne znam ni ja koliko muškaraca...

Posted by arsenal on studenoga 06, 2017 | No comments

Udala sam se sa 30 godina, nevinost izgubila sa 16 i bila sa ne znam ni ja koliko muškaraca. Sreća pa nije sapun inače bi se davno potrošila. Zanimljivo je to što sam se na kraju udala NEVINA!



Moj muž je oduševljen jer je oženio sveticu, ženu koja se za njega čuvala 30 godina, o tome se čak na sav glas hvali po naselju, po gradu kako je ponosan i sretan što je oženi u 21. vijeku nevinu djevojku. Jadničak ne zna da sam nevinost vratila hirurškim putem i da sam je platila 1.400 eura, mislim nisam je ja platilatila već jedan “gospodin” koji me i danas ODRŽAJE.



Nekada mi bude baš žao mog muža jer se neviđeno blamira, em je oženio najveću drolju u gradu, a i žire, em se hvali kako sam bila nevina. Voljela bih mu sve objasniti,
ali to bi bio kraj, a gdje naći takvog levata i šonju…

0 komentari:

Objavi komentar