četvrtak, 30. studenoga 2017.

PRE KOJU GODINU SAM SE UGOJILA 17 KG ZBOG BOLESTI. U TOM PERIODU SAM BILA GADNA SAMA

Posted by arsenal on studenoga 30, 2017 | No comments

Pre koju godinu sam se ugojila 17 kg zbog bolesti. U tom periodu sam bila gadna sama sebi do te mere da nisam izlazila iz kuće nedeljama. I tako sine meni jedno veče da izađem, napijem se nenormalno i izigram za sve pare.



To sam i uradila s tim što sam i to veče završila kod nekog dečka u krevetu. Ujutro sam pokušala da se iskradem da me ne vidi i ne uplaši se, ali on se probudio i insistirao da me odvede na doručak.
Dok smo sedeli i jeli, shvatila sam da je jako fin i dobar i da ga zanima šta imam da kažem zapravo, čak mu nisu smetali ni pogledi i komentari ljudi za susednim stolovima zbog moje težine,



tj do jednog trenutka. Kad mi je prva suza skliznula niz obraz, ustao je, otišao do 2 momka pored, koji su tu suzu izazvali i umlatio ih kao nikad. Ja sam danas, 4 godine kasnije, ko model za kupaće kostime a on moj budući muž.

0 komentari:

Objavi komentar