četvrtak, 30. studenoga 2017.

Nevjernog muža otkrio ovaj detaj na fotografiji koju je njegova ljubavnica objavila… Supruga ogorčena: “Vidjela sam fotografiju na profilu druge žene i odma sam znala da me muž vara!”

Posted by arsenal on studenoga 30, 2017 | No comments

Nazara Grynka je supruga uhvatila u prevari na jedan zaista nevjerovatan način. Njegova supruga Yulia kako je i sama izjavila na fotografiji druge žene preoznala pogleda s prozora njihove spavaće sobe. Dok je ona bila odutna njen suprug Nazar je svoju ljubavnicu dovodio u njihov stan, vodiili su ljubav u njihovom krevetu činjenice koje su teško pame nesretnoj supruzi.



Suprug je u početku sveporicao, tvrdeći da djevojka nije njegova ljubavnica, već da je djevojka njegovog prijatelja koji je tu veče svratio sa njom na piće.
Na taj njegov besmisleni izgovor Yulia mu je kretko odgovorila “Goste vodiš u kuhinju na čaj, a ne u spavaću sobu.”
Nakon svega pokazalo se da je njen suprug imao ne jednu već više ljubavnica, ali kako je izjavio nikada joj nije bio mentalno nevjeran.



Te njegove tvrdnje nisu prošle kod Yulie i ona se definitivno odlučila razvesti: “Nadam se da ćemo to obaviti čim prije jer se on neće promijeniti. Ako pronađe ženu koja će pristati na takav odnos, želim im sreću. Drago mi je da sam to saznala sad, a ne s četrdeset godina i troje djece”, zaključila je ona.

0 komentari:

Objavi komentar