četvrtak, 30. studenoga 2017.

Bogat sam, TATIN SIN kako me zovu i od početka veze sa današnjom suprugom....

Posted by arsenal on studenoga 30, 2017 | No comments

Bogat sam, TATIN SIN kako me zovu i od početka veze sa današnjom suprugom ona je znala da sam ženskaroš i da pored nje uvijek imam po 3-4 druge. Jednostavno sam takav, takvog me je prihvatila i nikada ništa nisam od nje krio.



Znala je da će mi uvijek biti prva, ali nikada i jedina i to joj nije smetalo. Ubraku smo već 5 godina i svi nam se dive i govore kako imam krasnu ženu, ženu kakvu bi mnogi poželjeli. Ali doživio sam veliko razočaranje. Prije mjesec dana dok sam bio sa mojim ljubavnicama u jednom poznatom spa centru ugledao sam moju suprugu sa prijateljicama na drugoj strani bazena.



Prvo zna da sam ja tu za vikend i to sam shvatio kao neko ljubomorisanje, praćenje, nepovjerenje, a drugo baš me iznenadila jer nikada nije iz kuće od djece odsuna više od par sati, a sada ja sa prijateljicama cijeli viken. Sve to mi izgleda kao da traži nešto sa strane, a to nije kako smo se dogovorili kada smo ušli u brak. Čini mi se biti će problema, a stvarno sam mislio da je razumna žena. Ko bi rekao…

0 komentari:

Objavi komentar