srijeda, 11. listopada 2017.

LJETOS SAM ZBOG JAKE VRUĆINE NAKON SIGURNO 10 GODINA OBUKLA KRATKU SUKNJU...

Posted by arsenal on listopada 11, 2017 | No comments

Ljetos sam zbog jake vrucine nakon sigurno 10 godina obukla kratku lepršavu suknju, imam 45 godina i realno to nije za moje godine, ali… morala sam, bilo je baš vruće. Šetam taj dan ulicom i u susretu mi idu 2 momčića od nekih 15-16 godina.



Kako sam prolazila pored njih, pocese obojica da mi dobacuju kako sam dobra KOKA, MILFAČA, kako imam dobre noge i razne prostakluke na koje iskreno nisam baš navikla. Moram priznati bilo mi je baš neugodno i samo sam prošla ne obraćajući pažnju na njih i nihove riječi. Mislila sam da su otišli svojim putem, nisam se osvrtala, a onda sam iznenada osjetila kako mi se suknja odpozadi podiže, mahinalno sam se okrenula i vidjela njih dvojicu…



Jedan mi zadiže suknju drugi me snima, odnosno snima moju zadnjicu. Tada sam izgubila razum i počela da vičem na njih, jer su prešli svaku mjeru. Ne mogu da vjerujem na šta je spremna današnja omladina… Šta rade današnji roditelji, Bože svašta… Od tada me sramota proći kroz grad, ko zna ko je sve pogledao te fotografije moje zadnjice ili možda čak video klip i kakvi sve komentari kruže meni iza leđa… mali smo grad, svako svakog zna

0 komentari:

Objavi komentar